Sunday, May 14, 2006

(7.8.05)

Després d’un mes i un dia, després de molt esforç i sofriment i de molts dies xof! va tornar a fumar! ja us podeu imaginar com em vaig posar no? reacció típica de Guàrdia de la qual després s’ha de penedir. Em vaig passar, no em vaig portar com un amic, la veritat es que repassava la conversa i no era jo, però bé això ja està parlat oi amiga? Si, ella és una amiga que des de fa un mes s’està enfrontant a un malson, vol deixar el tabac i a diferencia de molta altra gent i posa voluntat per deixar-lo enrere; lluny del camí que vol recórrer en la seva vida. Ara després d’un entrebanc en el camí vol afrontar el segon assalt per acabar guanyant i demostrant que si no t’agrada dependre de res i vols ser lliure primer has de vèncer al tabac, sinó no ho ets. Crec que és mereix un reconeixement per ser tan valenta i molts ànims i missatges de suport que tots podeu deixar als comments si així ho desitgeu. Gràcies amiga per tornar a confiar en tu mateixa i creure en les teves possibilitats, ja saps que quan ho necessitis estaré al teu costat per ajudar-te en el que faci falta en la teva particular lluita contra les barretes del càncer . Ànims!!!! Si vols pots!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home