Sunday, May 14, 2006

(30.6.05)

.............................
Sembla que hagi fet alguna cosa malament, bé sempre acabo fent alguna cosa malament, ara si que crec que el millor que és pot fer és callar, si no ho espatlles tot. Si no dius res potser et sents malament amb tu mateix però si parles també hi surts perdent. És difici que tot torni a ser com abans, suposo que per part meva no hi ha cap problema però és molt fàcil parlar-ne, el que costa es posar-ho en pràctica. Milers d'idees em recorren el cap: des de ho sento ets el Guàrdia fins a pujar-me la mosca al nas amb el cert didàctisme d'algunes persones alhora de creure que tenen la solució correcta creient que soc tonto o algo per l'estil, també tinc d'altres pensaments; com us ho diria, sabia que això passaria; aquest tema m'enprenyava tant que havia de passar algun dia o no, ho ha fet. S'ha de dir que també penso que de tot això se n'ha de treure alguna cosa positiva. Sabran que estic aquí i que jo també ho soc (un tio per aquelles persones que creien que era herrmofrodita o algo per l'estil), jo també se fer d'altres coses encara que molta gent cregui que només serveixo per crear les següents onomatopeies en els qui m'escolten: Ja. ja ja!!. Ara bé si algun dia no estas bé preparat. -Guàrdia estas apagat, que et passa? estas enfadaT? No és que tinc un mal dia però no els puc tenir. Doncs bé hem crec util per d'altres coses com per estimar....ser estimat... , estar trist, tenir un mal dia....però com que soc el Guàrdia doncs au som-hi riem tots que no passa res!!!
Tanco la primera parrafada, no m'agrada, té un toc de massa ressentiment no? (No us el prengueu molt seriosament, un mal dia en serio)
No se trobar el meu lloc, no se com actuar, no se que he de fer, no se com m'he de comportar...Simplement no se. Jo desitjaria que s'hem tractes igual que abans, sé que és dificil, però veus!!! potser no és el que vull, potser no vull que s'hem tracti igual d'abans!!! Però es que tampco ho se!!!!! Potser com molts diuen he de canviar d'aires. Coneixer gent nova i començar de nou (rollo Ramon del Cor de la Ciutat), potser tenen raó. Tampoc ho se!!! Bfffff estic molt perdut.......complico la vida a d'altra gent (odio la gent que adopta posicions victimistes però aquesta no ho és). Ho sento....Bona nit que demà és un dia nou.
P.D. Dios quin post més alegre no? (Dvant de tot potser que hi posem una mica de sentit del humor). Tingueu una bona nit.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home