Sunday, May 14, 2006

(13.1.05)

Mare meva! torno a ser aquí. Perdoneu aquesta llarga absència. Seré sincer em foteia molta mandra escriure. Ara he estat repassat el weblog i he decidit que era hora e tornar a escriure i de deixar palès en aquest espai el que sento. Que sento? Rabia i impotencia, des de fa un temps ja! En quan a les notes us preguntareu si segueixo iwal que abans, weno vosaltres veureu son les 2:40 de la matinada i hauria d'estar estudiant caste però aquesta puta màquina m'absorveix. Les notes han anat pujant tot i suspendre mates del sòcial, lo atre molt bé. Que s'hi farà, no les suporto.Canviem: Ara realment després de molt temps puc dir que hi ha coses que amb el temps s'acaben i que no és pot estar vivint permanentment en l'esperança; és d'inutils i jo m'ho considero cada dia més. A vegades m'agradaria tenir més sort però sembla que re de re. Que més? Hi ha amistats que ves a saber per quina raó, o potser si que la sé, és deterioren. Per sort segueix havent-hi gent que sempre està al meu costat quan és necessari.Res més no? Pues vnga dw! i fins d'aquí poc!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home