Sunday, May 14, 2006

(15.5.05)

Weno es una mica tard.......xo sabeu q...........LO BARÇA HA GUANYAT LA LLIGA, vaia que avui és un dia historic i s'havia d'escriure algo per fer un petit homenatge amb aquest gran equip que tants bons moments ens ha fet i ens farà viure. (Dit quede jeje). Ostia quina mandra escriure..............., us contaré que avui hem anat a fer el 3X3 de les 24 hores de pardinyes i hem quedat tercers, quin fiera el senyor Piqué, també cal destacar l'aportació del senyor Bonet i el senyor Gracia. Però el dia d'avui no haguès estat igual d'important si no fos pq.........hi ha una noia que fa anys. Pista: es mol wapa i mol bona noia!!! La Clara (ho has encertat o no!), ella és una persona especial en la meva vida, sempre hi és quan la necessites i m'astime mol (el sentiment es reciproc), malauradament em sap greu pq degut al 3x3 no he estat al seu costat quan s'ho mereixia, això si després l'hem anat a vere, apestant del torneig però l'hem anat a veure. Mereixia més, això si. Ho sento un altre cop. Per ella un petò molt gran (s'en mereix moltissims). Weno gent i si nem plegant que es tard? Aix quina son (badall), jo hem sembla que ja vaig tirant. Felicitats culés i per molts anys Clara.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home