Sunday, May 14, 2006

(9.7.04)

Vamó que nos vamó! Weno gent s'ha de desconnectar uns dies, no per res, simplement per renovar-se a un mateix, pensar, meditar, com us ho diria, quan torna espero tornar nou amb moltes ganes de fer coses i començar moltes coses dsd 0. Ara que fa un temps que no vaig volant pel cel tan panxo i que he apres a tocar una mika de peus a terra per molts motius és quan més ganes tinc de seguir essent com són i no deixar canviar-me. (Bua, quin lio mental que tinc jejeje). M'agradaria en aquest post d'acomiadament fer especial menció a una noia especial en la meva vida i amb la que d'aquí poc farà un any que la conec! Dsd aquí Laieta gracies per haver-me donat la teva amistat durant tot aquest temps, espero poder-la mantenir sempre, no canviï mai! Gracies!També especial menció a una altra noia que segueix iwal de maja que sempre i que contrari als meus pensaments vec que no ha canviat! Això em congratula i hem fa marxar més feliç i content, ella també marxa dàquí uns dies per tant li desitjo un feliç viatge (enreordeu-vos dels desodorants i els ambientadors pel bus), passatuuu bé!!! Weno per acabar desitjar-vos uns feliços dies i fins d'aqui uns dietes!!!! DEWS GENT!!!! VAGI BÉ!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home