Sunday, May 14, 2006

(27.5.04)

Sabeu l'hora que és? NOOOOOOOOOOOOOO!!! pq? PQ DORMIU TOTS!! per tant no ho podeu saber.......són les dos i mitja del matí (mmmm sento veus de quin nen més matat no?), lo millor és que m'estic petant el cul, es que estic fent plàstica!!! NOOOOOOOOO!!! PROU SIMÓN NO EM TORTURIS MÉS, M'AMENACES CADA DIA, QUE PASSA SI NO HO FAI? M'ENTERRAS SOTA UNA GRAN MUUNTANYA DE MOCADORS UTILITZATS? em tiraràs mocs (no em refereixo a l'acció de fotre un moc, el sentit d'aquest és literal), o hem demanaras que et vaiga a buscar dues tassas da xuculata a la sala de profes? TINC POOOOOOOORRRRRR JUAS! weno gent ja veieu que tic fent plàstica així de trist, algo més a dir? Si, el Forum és una merda!!! pero gran eh!!!!! Barcelona te diarrea maxo!!!! enfonsem la grna metropolis i fem una Lleida on viure millor, que semble que siguem menos per no tenir una rima d'aquelles de B per Brcelona, pos nosaltres L per Lleida home!!! amb un parell de testicles!!! Weno em foto a fer algo que sinò la Simón em FOTRÀ UN ZERO!! ueeee!!! weno nanit gent!!! dormiu de gust!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home