Sunday, May 14, 2006

(19.3.04)

pffffffffffff!!! vaya dia.......................avere el dia molt normal i tal.......però per la tarda el barber ma destrossat el pel ostia........El problema amb el meu barber bé de lluny, a la barberia són pare i fill, el pare ja no sap ni on té la ma dreta, té vuitanta anys i el tio ja no sap el q talla, n'he vist sortir de malparats a les seves mans. Llavors tu entres, et sentes, i comença la lluita, les mirades entre la gent que s'està esperant perque li tallin el cabell són constants. És com una loteria, a un li toca al fill (q ho fa bé), i a un altre el viejo (non te nidea). La gent busca tot tipus d'estrategies (anar al lavabo, dir q surten un moment.....vaig a comprar......agafal a ell mentres). Avui aquesta lluita l'he acabat perdent jo, gairebé surto del barber sent un bioreja però bé que s'hi farà, avui han guanyat ells............UN ALTRE DIA GUANYARÉ JO!! per cert, tinc un gran respecte a la gent gran però ja li toca jubilar-se amb aquest home......... A veure que més ha passat avui? UOOOOOO LA FACTURA DEL MOBIL, bronca bronca bronca!!!! a part d'això no se que més explicar-vos......tmpoc estic molt inspirat...........AU ADEW!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home